Kuinka voin seurata omaa myyntiäni?
Combon / Comboliinan henkilökunta lähettää sähköpostiisi käyttäjätunnuksen ja salasanan joilla pääset kirjautumaan kirpparikalle.net –osoitteeseen jossa voit mm. seurata omaa myyntiäsi.
Mitä tapahtuu tavaroilleni jotka löytyvät pöydän tyhjäämiseni jälkeen?
Jokaisella myyjällä on henkilökohtainen asiakasnumero jolle myyntituotto tallettuu. Mikäli väärään paikkaan jäänyt tuote myydään, menee rahat tuotteesta edelleen oikealle myyjälle. Tuotteet joista hintalaput ovat irronneet, säilyvät löytöhyllyssämme kahden viikon ajan, jonka jälkeen ne menevät hyväntekeväisyyteen. Meillä on sopimus Baltian ystävien kanssa.
Voinko jättää myymättä jääneet tavarani kirpputorille, jos en halua viedä niitä enää kotiin?
Combossa Vaatteet, tekstiilit ja kengät voi halutessaan jättää kassalle, josta ne menevät hyväntekeväisyyteen. Teemme yhteistyötä Baltian ystävien kanssa (Baltikumvännerna).
Miten toimin jos haluan alentaa kaikkien tuotteideni hintaa?
Ilmoita kassalle alennusprosentti, niin alennus tulee automaattisetsi kassalla, kun tuote myydään.
Miten toimin jos haluan muuttaa yksittäisen tuotteen hintaa?
Yksittäisen tuotteen hinnan muuttaminen onnistuu uudella hintalapulla. Turvallisuussyistä emme myy kassalla tuotteita, joissa vanha hinta on sutattu ja uusi hinta kirjoitettu viereen.
Miten suljetut pyhäpäivät vaikuttavat pöytävuokraani?
Päivistä jotka olemme kiinni, ei koskaan veloiteta vuokraa.
Onko mahdollista jatkaa pöytävuokraa yksittäisillä päivillä?
Halutessasi voit pidentää vuokra-aikaasi yksittäisillä päivillä. Lisäpäivien hinta on 4€ / päivä.